Random pic.

onsdag den 27. juni 2012

Lidt anderledes nøgleringe til mine nøglesnore.

På vej ud af døren til riget for at se min venindes lille søn.

Nu med størrelser i tøjet.

Mappen der blev klargjort til vores første fællesmøde om et butiksfællesskab.

Ufatteligt mange timer der bliver brugt her på at skrive mails pt.

En helt særlig gave, som i kommer til at høre meget mere om.

En skøn caffe latte på en almindelig onsdag.

Jeg syntes simpelthen dagen flyver afsted lige pt. Så mange ting jeg gerne vil, og alligevel så lidt tid. Der sker rigtig meget nyt herhjemme på privat fronten, og jeg kan slet ikke følge med. Lige om lidt har Vito fødselsdag, og intet har jeg gjort klar eller tænkt på endnu. Jeg når det jo nok.
Butiksfællesskabet tager rigtig meget tid, men heldigvis på den gode måde. I mandags afholdte vi vores første møde, og det gik over alle forventningen. Jeg er sikker på det nok skal lykkes.
Specielt en ting har fyldt rigtig meget. En lille bitte gave, som viser sig at være meget stor, men det lover jeg i nok skal komme til at høre mere om.

Hvis du nu sidder og tænker, hvorfor svare Tina ikke når jeg ligger en kommentar hos hende, så er det altså fordi blogger og jeg er dybt uenige om et eller andet. Hvertfald har den set sig sur på mig, og vil ikke lade mig kommentere her eller andre steder!!

7 kommentarer :

  1. Åh hvor sker der mange ting hos dig lige p.t. :)
    Lækkert at butikken tager form, det skal nok blive skide godt, det er jeg ikke det mindste i tvivl om.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Så længe det mest er gode ting, kan man vist ikke klage :)

      Slet
  2. De ser fede ud, nøgleringe stjernerne! Latten ser heller ikke helt dårligt ud.
    Jeg er også helt sikker på at butikken bliver til noget. Det var i hvert fald et rigtig positivt møde. Glæder mig til det næste : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så hyggeligt at møde jer alle sammen :)

      Slet
  3. Ej hvor er de fine de nøgleringe:-) Spændende med jeres butik fællesskab:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er lidt anderledes end de "normale" man bare ser

      Slet
  4. flotte billeder. Mht blogger og kommentarer, har du prøvet at skifte browser? Safari eller firefox.. worth a shot. :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |